თუ სოციალურ ქსელებში დიდ დროს ატარებ და არ გინდა დრო ფუჭად დახარჯო, აქციე ის შემოსავლის წყაროდ!
ამაში კი მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე მენტორი- მარიამ ფერიშვილი დაგეხმარება, რომელსაც უთანამშრომლია ისეთ კომპანიებთან, როგორებიცაა Kraken და საქართველოს ბანკი
კურსზე ისწავლი, როგორ მიიღო მომხმარებლის ქცევის გაანალიზებაზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები
როგორ განსაზღვრო ბრენდის ღირებულებები და მისი პოზიციონირება საკომუნიკაციო არხებში
ისწავლი Facebook, Instagram, Linkedin, TikTok და Youtube პლათფორმების ალგორითმებს და მათთვის კონტენტის შექმნის სპეციფიკას