![📈](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t5a/1.5/16/1f4c8.png)
მომხმარებლის ზუსტი ანალიზი და სწორი კომუნიკაცია უპირობოდ ბიზნესის წარმატების გარანტია.
![✨](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t7b/1.5/16/2728.png)
ედ აკადემია გთავაზობთ CRM(მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი)-ს კურსს, რომელსაც საქართველოში ანალოგი არ აქვს.
![✅](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tba/1.5/16/2705.png)
კურსის განმავლობაში შეისწავლით მომხმარებლებთან სწორი და ეფექტიანი საკომუნიკაციო სტრატეგიის შედგენას, გაეცნობით CRM ინსტრუმენტებს და იმ ტექნიკებს, რაც მომხმარებელთა მოთხოვნებზე დამყარებული კამპანიების წარმოებაში დაგეხმარებათ. ისწავლით სტრატეგიულ დაგეგმარებას, მომხმარებელთა მოთხოვნების მაქსიმიზაციისთვის.
![👩🏫](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t9b/1.5/16/1f469_200d_1f3eb.png)
კურსს გაუძღვება ანანო ჯაბუა აჭარაბეთის CLM (customer lifecycle management) Campaigns Experience Lead
![📆](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t58/1.5/16/1f4c6.png)
ლექციები ჩატარდება ონლაინ ორშაბათს და ხუთშაბათს 19:30-21:30
ჩანაწერები გამოგეგზავნებათ ყველა ლექციის შემდეგ, რაც დამატებით, ნებისმიერ დროს მასალის ხელახლა მოსმენის საშუალებას მოგცემთ.
კურსის ღირებულება: 500 ლარი