![🔺](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t74/1.5/16/1f53a.png)
ალტე უნივერსიტეტის საინფორმაციო ტექნოლოგიების სკოლის ტრენინგების სერია „ინჟინერია მოსწავლეებისთვის“ გრძელდება.
![🗓️](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb5/1.5/16/1f5d3.png)
27 აპრილს, 15 საათზე, ალტე უნივერსიტეტში, პროექტის მესამე შეხვედრა შედგება.
![👉](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1.5/16/1f449.png)
თემა: ვიზუალური დაპროგრამება – Scratch
![🧑💻](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/td0/1.5/16/1f9d1_200d_1f4bb.png)
მოსწავლეები შეისწავლიან ვიზუალური პროგრამირების კომპონენტებს და მათი გამოყენებით შექმნიან 2D თამაშს.
![🔺](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t74/1.5/16/1f53a.png)
ტრენერი: ასოცირებული პროფესორი სალომე ონიანი.
![🔺](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t74/1.5/16/1f53a.png)
ტრენინგის ასისტენტი: ალტე უნივერსიტეტის კომპიუტერული მეცნიერების პროგრამის სტუდენტი, აკაკი სიქტურაშვილი.